Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα καταναλωτή, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Υποψήφιος Βουλευτής στον Βόρειο Τομέα Αθηνών με τη Νέα Δημοκρατία κ. Νίκος Παπαθανάσης, επισκέφθηκε την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης στην πλατεία Κάνιγγος.
Εκεί συναντήθηκε με τον Γενικό Γραμματέα κ. Σωτήρη Αναγνωστόπουλο και τον Διοικητή της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) κ. Μπάμπη Μελισσινό και συνομίλησε με υπαλλήλους της Γραμμής Καταναλωτή 1520 και της ΔΙ.Μ.Ε.Α..
Ένα όργανο που ενεργοποιήθηκε και στελεχώθηκε επί των ημερών της Νέας Δημοκρατίας και κατάφερε μέχρι και σήμερα να διασφαλίσει την ορθή λειτουργία της αγοράς, παρά τις πρωτοφανείς κρίσεις που βιώσαμε.
“Θυμάμαι όταν αναλάβαμε καθήκοντα στο υπουργείο, τον τρόπο που πραγματοποιούνταν οι έλεγχοι. Διαδικασία χειρόγραφη, χρονοβόρα και αναποτελεσματική.
Η ανάγκη στελέχωσης της υπηρεσίας σκιαγραφήθηκε από την πρώτη κιόλας ημέρα. Έγινε ωστόσο επιτακτική όταν ο κορονοϊός δημιούργησε συνθήκες που θα μπορούσαν να ευνοήσουν την αισχροκέρδεια.
Τότε, με τον Υπουργό κ. Άδωνι Γεωργιάδη καταρτίσαμε ένα σαφές σχέδιο λειτουργίας της αγοράς και ελέγχου των τιμών. Καταφέραμε να μην παρατηρηθούν ελλείψεις στην Ελλάδα, σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες και η αγορά να παραμείνει ζωντανή και να επαναλειτουργήσει απρόσκοπτα, με ένα διαφανές για τους καταναλωτές πλαίσιο.
Λίγους μήνες μετά ακολούθησε, δυστυχώς, η κρίση ακρίβειας. Σχεδιάσαμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, που στόχο είχε να ορθώσει αναχώματα στις αυξήσεις των τιμών. Αναχώματα όπως το καλάθι του νοικοκυριού, το οποίο επιτυγχάνει εδώ και πέντε μήνες περίπου να διατηρεί στα ίδια ή και σε χαμηλότερα επίπεδα τις τιμές του 90% των προϊόντων που περιλαμβάνει. Προσθέσαμε το market pass ώστε να μειώσουμε ακόμα περισσότερο την μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών στα σούπερ μάρκετ.”